پیـــروان رهبــــــری

مشخصات بلاگ
پیـــروان رهبــــــری

مقام معظم رهبری (مدظله العالی):
اگر از فضای مجازی غافل شویم، اگر نیروهای مومن و انقلابی این میدان را خالی کنند مطمئنا ضربه خواهیم خورد. هرکس به اندازه وسع و توان و هنر خود باید در میدان حضور یابد.

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

قرارگاه فضای مجازی حوزه 268 محدثه ، حاصل فعالیت گروهی از جوانان فعال در دنیای مجازی ست که به سخنان مقام معظم رهبری لبیک گفته و در این فضا حضور یافتند.

این قرارگاه با حفظ نگاه ویژه خود نسبت به مسائل سیاسی ، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و.. در قالب های مختلفی فراهم آورده، لازم به ذکر تمام محتوای گرافیکی، مقالات، ویژه نامه ها، نشریات و... تولیدی این قرارگاه می باشد. 

قرارگاه فضای مجازی حوزه 268 محدثه همچنین تا حد امکان ، تمامی نظراتی که از طریق صفحات داخلی مطالب فرستاده می شود و نیز مطالبی که از طریق تماس با من ارسال می شوند منتشر می نماید.

نویسندگان این قرارگاه پیشاپیش از نقدهای منصفانه و راهنمایی های مخاطبان عزیز در جهت رفع نقایص فنی و محتوایی و ارتقای کیفی این قرارگاه به گرمی استقبال می نماید.

با تشکر

آدرس سایت قرارگاه فضای مجازی حوزه 268 محدثه ناحیه شهید رجایی:http://rajaei.ghasam.ir/h268/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی